fbpx

#oldisthenewnew

Lähtökohta

Käytetyn muodin kauppapaikka Zadaa päätti osana syksyn #oldisthenewnewbrändikampanjaa ottaa muiden sosiaalisen median kanavien lisäksi mukaan myös TikTok-ulottuvuuden.

Kamppiksen tavoitteena oli levittää sanaa siitä, miten second handiin pukeudutaan ylpeästi.

Ratkaisu

Päädyimme valitsemaan kampanjaan kaksi suosittua tokkaajaa, jotka sopivat luontevasti puhumaan käytettyyn muotiin pukeutumisen sekä kestävän ostamisen puolesta.

Kampanjaan valitut Viivi (@itsybitsybish) ja Emilia (@emiliahakkarainen) toteuttivat oman versionsa brändikampanjan videoista TikTokiin sekä tekivät videon omien vaatteiden myymisestä sovelluksessa.

Lopputulos

Kampanjalla tavoiteltiin paitsi Zadaan tunnettuuden lisäämistä, myös sovelluksen latauksia, joita mitattiin seurattavilla linkeillä.

Kampanjavideoille kertyi 65 000 näyttökertaa ja tuhansia reaktioita.