fbpx

Kaikkea On

Tavoite

Lisätä tietoisuutta ja mielenkiintoa Prismaan liittyen nuorten kohderyhmässä sekä vaikuttaa Prisman valikoimamielikuvaan: kaikkea on.

Ratkaisu

Kampanja ajoittui loppukesään 2020, jolloin koululaiset palaavat arkeen ja aloittavat uutta lukuvuotta. Arkeen paluu vaatii usein valmistautumista, ja tässä apuun tulee Prisma, sillä Kaikkea On.

TikTok-videoissa on tyypillistä käyttää transitioefektiä, jolla tavoitellaan taianomaisen tuntuista, nopeaa siirtymää asetelmasta toiseen: tällä kertaa muuntautumista rennosta lomailumoodista uusilla vaatteilla terävästi takaisin arkeen.

Toteutuksessa mukana oli seitsemän suosittua, tavoiteltua kohderyhmää edustavaa tokkeria: Joanna, Jannica, Jaakob, Andreas, Henriikka, Rebekka ja Anniina, jotka tekivät omalla tyylillään videon valmistautumisesta opiskeluarkeen.

Yllättävää kontrastia TikTokin tavanomaiseen äänivirtaan teki videoissa kaikunut Kirkan “Kaikkea on” –klassikkobiisi.

Tulokset

Kampanjalla tavoitettiin ilman maksettua mainontaa yhteensä noin 250 000 suomalaista TikTok-käyttäjää, joista yli 50% edustaa 18-24-vuotiaiden kohderyhmää.

Videoille kertyi kaikkiaan yli 300 000 katselukertaa.

Sisältöjä tykättiin, jaettiin kavereille ja kommentoitiin yhteensä noin 35 000 kertaa.