fbpx

Kaikkea on

Tavoite

Lisätä tietoisuutta ja mielenkiintoa Prismaan liittyen nuorten kohderyhmässä sekä vaikuttaa Prisman valikoimamielikuvaan: kaikkea on.

Ratkaisu

Kampanja ajoittui loppukesään 2020, jolloin koululaiset palaavat arkeen ja aloittavat uutta lukuvuotta. Arkeen paluu vaatii usein valmistautumista, ja tässä apuun tulee Prisma, sillä Kaikkea On.

TikTok-videoissa on tyypillistä käyttää transitioefektiä, jolla tavoitellaan taianomaisen tuntuista, nopeaa siirtymää asetelmasta toiseen: tällä kertaa muuntautumista rennosta lomailumoodista uusilla vaatteilla terävästi takaisin arkeen.

Toteutuksessa mukana oli seitsemän suosittua, tavoiteltua kohderyhmää edustavaa tokkeria: Joanna, Jannica, Jaakob, Andreas, Henriikka, Rebekka ja Anniina, jotka tekivät omalla tyylillään videon valmistautumisesta opiskeluarkeen.

Yllättävää kontrastia TikTokin tavanomaiseen äänivirtaan teki videoissa kaikunut Kirkan “Kaikkea on” –klassikkobiisi.