OLEMME VAIKUTTAJAYHTEISTYÖHÖN ERIKOISTUNUT LUOVA TOIMISTO.

03-03

03-03

vaikuttajamarkkinointi: INSTAGRAM, YOuTUBE & SNAPCHAT

Sakea on tulokselliseen sosiaalisen median vaikuttajayhteistyöhön keskittynyt toimisto

Toteutamme kiinnostavia kaupallisia sisältöjä suosituimmissa modernin median kanavissa: Instagramissa, YouTubessa ja Snapchatissa.

Tavoitamme 13-34 vuotiaat nuoret kuluttajat kanavissa, joissa vietetään aikaa enemmän kuin TV:n tai sanomalehden äärellä.

Helposti ohitettavan mainonnan sijaan asetamme tuotteen luonnolliseen kontekstiin, jonka kohdistamme ideaalille kohderyhmälle.

Teemme yhteistyötä globaalien markkinointi- ja mediatoimistojen kanssa sekä autamme kansainvälisiä tuotemerkkejä menestymään Suomessa.

150+

yhteistyökumppania

2 milj.

seuraajaa

 

 

Vaikuttajayhteistyö

Suunnittelemme yhdessä persoonallisten kumppaniemme kanssa luontevia sosiaalisen median sisältöjä, jotka jalkautamme vaikuttajan lojaalille yleisölle.

VAIKUTTAJAN VIESTIIN LUOTETAAN ENEMMÄN KUIN YRITYKSEN

PYYDÄ KAMPANJASUUNNITELMA

Brändiveturit

Sosiaalisen median ammattilainen, joka taitaa kiinnostavien sisältöjen tekemisen ja toimii yrityksen keulakuvana viestien maalla, merellä sekä somessa.

VAHVISTA NÄKYVYYTTÄ SOSIAALISESSA MEDIASSA SEKÄ TAPAHTUMISSA

OTA YHTEYTTÄ JA KYSY LISÄÄ

TAVANOMAISEN KAMPANJAN LÄPIMENO

  • 1.

    Laadimme tavoitteiden pohjalta kampanjan raamit ja suunnittelemme toteutuksen.

  • 2.

    Valitsemme projektiin oikeat kumppanit ja valmistelemme käytännön toteutuksen.

  • 3.

    Vaikuttajat julkaisevat sisällön valikoiduille kanaville — tuhansille seuraajilleen.

  • 4.

    Mittaamme, analysoimme ja raportoimme kampanjan tulokset. Kysymme: miten onnistuimme?

Jaamme autenttisia tarinoita, hetkiä ja inspiroimme kuluttajia.

LIFESTYLE \\\\ MUOTI //// MATKUSTUS \\\\ URHEILU //// RUOKA \\\\ HYVINVOINTI //// KOSMETIIKKA

MIKSI PANOSTAA VAIKUTTAJAMARKKINOINTIIN?

  • 73% suomalaisista Instagram-käyttäjistä seuraa sosiaalisen median vaikuttajia. 73%
  • 92% suomalaisista 15-25-vuotiaista katsoo vähintään joskus tubettajien tuottamaa sisältöä. 92%
  • 72% Instagram-vaikuttajia seuraavista suomalaisista voisi kuvitella ostavansa suositeltuja tuotteita. 72%
  • 73% yhteistyövideoita nähneistä kertoo, että mainonta on saanut kiinnostumaan videolla esitetystä tuotteesta. 73%
  • 33% vaikuttajayhteistyötä Instagramissa kohdanneista on tehnyt ostopäätöksen kampanjan perusteella. 33%
  • 54 prosenttia on ostanut yhteistyövideolla esitetyn tuotteen tai palvelun. 54%

Ville Aarnio
ville.aarnio@sakea.fi

Olli Mustalahti
olli.mustalahti@sakea.fi

Valtteri Soilampi
valtteri.soilampi@sakea.fi

Aleksi Pajunen
aleksi.pajunen@sakea.fi

E-mail: hello@sakea.fi

Soita: +358 40 541 7011

Y-tunnus: 2834970-6

Franzeninkatu 1

00500 Helsinki, Finland

LÄHETÄ VIESTI / PYYDÄ TARJOUS